Hi Kawan..Saya Rindu..

Buka mata..tutup mata..
Ternyata sudah hampir 4 bulan kau meninggalkan kota ini kawan..
Waktu cepat sekali berjalan..seakan tak pernah mengenal lelah..
Sehat kah kau di sana kawan?
Ya..saya rindu pada mu kawan..
Sangat..


Rindu menyusuri jalan-jalan di kota ini bersama mu..
Rindu tertawa dan bercanda dengan mu..
Rindu berbagi cerita bersama mu..
Rindu..yaa..saya rindu pada mu kawan..
Sangat..


Hari dimana ketika kau harus mengemasi barang-barang mu..
Adalah hari terakhir saya melihat mu kawan..
Bagaimana hidupmu sekarang?
Dan..pelangi pun ikut mengantarmu pergi dari kota ini..
Sore yang indah..sangat indah..
Bersama dengan mu menikmati senja dan pelangi di rooftop
haha..masih ingatkkah kau kawan?
Ya..saya rindu padamu kawan..
Sangat..


Rindu membiacarakan banyak hal dengan mu..
Rindu membunuh waktu di tempat makan itu bersama mu..
Rindu marah manja dengan mu..
Rindu..yaa..saya rindu pada mu kawan..
Sangat..


Masih ingat kah kau kawan..
Dulu sering kau mengunjungi saya di tempat ini..
Mungkin sebentar lagi saya akan meninggalkan tempat ini..
Tidak inginkah kau mengunjungi saya sebentar saja kawan?
haha..hmm ya saya rindu padamu kawan..
Sangat..


Rindu duduk manis dimotor bersama mu..
Rindu memburu gambar dengan mu..
Rindu pergi kadang tanpa arah dan tujuan bersama mu..
Rindu..yaa..saya rindu pada mu kawan..
Sangat..




PS: Saya rindu pada mu kawan... Yan Rahman Nuari Z :)



Comments

Popular posts from this blog

Lots of Love and Laugh

Seandainya ...

Tersenyumlah :-)